16 Ağustos 2010 Pazartesi

TIĞ İŞİ (AMİGURUMİ) OYUNCAKLAR







Gecenin bu vaktinde, sahuru beklerken biraz yabancı örgü sitelerine takıldım.Aklıma ortaokul çağlarında ördüğüm tığ işi peçeteler, lif ler, ve yukarıdaki gibi ördüğüm örgü oyuncaklar geldi.O zamanlar ne marifetliymişim meğer.Keşke birkaçını saklasaydım.Sanırım liflerden, örgü elbezlerinden bir kaçtane kalmıştı.Sandığı karıştırmak lazım.Bulunca resimlerini koyacağım buraya.Yeniden başlayasım geldi tığ işine.Ama nerdee bende o kadar bol vakit.Neden böyle oluyor ben de anlamıyorum.Günlerim vızır vızır, dopdolu hep koşturmaca, iş güçle geçiyor.Hergüün bişi çıkıyor inanın.Birgünde diyorumki nolur şööle bi oturayım kendim için bişiler yapayım.Kimbilir olur belki birgün.Neyse sahur vakti geçmeden karnımı doyurmam lazım.Bu üstteki tığişi şahaserleri burada gördüm.Örneklik lazım olursa diye

Hiç yorum yok: